3. července 2004
Můj UAZ dříve sloužil lesákům, kteří ho asi nejvíce používali na přepravu střelené zvěře. Tomu taky odpovídá sklopný rám na čumáku na převoz zvěře, ale taky množství chlupů z divočáků a srnců uvnitř vozu. Rozhodli jsme se v něm udělat generální úklid.











31. října 2004
Konec října byl pro Maxima důležitým obdobím. Kromě řady úprav a oprav exteriéru prošel důkladnou očistou a ošetřením i interiér. Na fotkách moc velká změna vidět není, ale vevitř to bylo na chvíli skutečně docela pěkné.















29. ledna 2005
Aby to opět nevypadalo, že jsem se o víkendu jen bezdůvodně namotával ke stromům, na fotkách můžete vidět, že jsem i něco vytvářel. Pustil jsem se do výroby podlahovýh koberců z tvrdé penízkové podlahoviny. Zadní koberec v Maximovi byl už vyráběný a upravovaný, takže nešel jen omalovat a vyřezat. Vyrobil jsem ho nejdříve z papíru, metodou "pokus-omyl" ho vyladil k naprosté dokonalosti, pak teprve vše omaloval na rub podlahoviny a vyřezal. Protože ale pravý a levý přední koberec byly každý asi z jiné doby, výsledné nové koberce jsem upravil tak, aby se k sobě hodily. Jejich osazení do auta bude ale vyžadovat úpravu podlahy, protože nějaký dobrák kladivem zklepal úchyty zadního koberce. To ale snad nebude složitá operace to napravit.



















11. září 2005
Proběhla druhá část důkladného čištění interiéru. Tentokrát šlo o nákladový prostor včetně kapes v zadních blatnících a čištění kontrukce pod plachtou, kde byla spousta prachu. Po čištění jsem provedl přetěsnění děr v kapsách, aby do nich nemohla voda a nečistoty.











11. září 2010
Na den přesně po pěti letech od posledního zásahu do interiéru jsem byl nucen před převozem Maxima do karosářské dílny z podlahy odstranil asfaltovou vrstvu, která měla být izolací, ale nacházela se pod ní místy až několikamilimetrová vrstva rzi. Společně s dalšími opravami karosářských dílů bude třeba částečně rekonstruovat zadní podběhy blatníků, vyrovnat podlahu v nákladové části, zavařit díry po úpravách prováděných lesákem, který toto auto používal dříve a potřeboval mít sedadlo o 10 cm dále od volantu, atd.











16. října 2010
Po odstranění všech čtyř blatníků při "jednoduchém" karosářském zásahu se ukázalo, že bude třeba prakticky znovu vyrobit části vnitřních blatníků, podběhů a lemů podlahy. Práce se vcelku podařila a v porovnání s fotkami z 11. září 2010 je Maxim v zadní části kabiny nyní jako nový. Následovat bude ošetření podlahy u řidiče a spolujezdce a potom nátěr podlahy a zadního prostoru z interiéru. Tento krok bude ale muset počkat až na jaro.











3. prosince 2011
Součástí lakování celého vozu bylo i ošetření karoserie proti nepříznivým vlivům. Jednou z procedur, kterou Maxim podstoupil, bylo vystříkání dutin a spojů směsí rezistinu a oleje. Jaké bylo moje překvapení, když jsem po provedení tohoto zásahu zjistil, že v kapsách všech dveří, kam běžně ukládám relativně čisté věci, je vrstva mazlavého zapáchajícího špínícího materiálu. Nezbývalo nic jiného než kapsy a ostatní viditelná místa takto ošetřena důkladně vyšistit benzinem. Trvalo to pár hodin, ale výsledek byl uspokojivý. Následně jsem instaloval čalounění na vyměněné levé zadní dveře, vyměnil omezovače všech čtyř dveří a po očištení jsem na svá místa vrátil i zadní boční sklopná sedátka s opěrátky, která tam nebyla více jak rok. V interiéru budou pokračovat nějaké drobné úpravy, ale základ by měl být dokončen.