4. července 2004
Když jsem auto koupil, palivoměry si ukazovaly stav nafty, jak jsem jim chtělo. Díky tomu mi taky čas od času došla nafta a musel jsem přepínat na druhou nádrž, čerpat ručně atd. Podíval jsem se tedy nádržím na zoubek a palivoměry opravil tak, že ukazují bezvadně. Na vině byly hlavně prasklé plováky.







15. května 2005
Od chvíle, kdy jsem Maxima pořídil, jsem řešil problém s palivovým systémem. UAZ má standardně dvě nádrže a dvoucestným kohoutem pod sedadlem řidiče se rozhoduje, z jaké nádrže se bude brát palivo. Po přestavbě na dieselový motor se ale systém zkomplikoval, protože někam se musí zavést přepad nespálené nafty z palivového čerpadla. Při původní úpravě někdo vymyslel, že stačí rozdvojka na hadicích přepadu a později jedno rameno úplně zaslepil. To však znamenalo, že přepad vedl jen do jedné nádrže, což nebylo nejlepší. Pořídil jsem tedy druhý kohout, nové hadice a pod sedadlo spolujezdce jsem nainstaloval pro přepad totéž jako pro sání paliva. Karoserie má pod spolujezdcem jiné uspořádání než pod řidičem, takže jsem se musel pustit do více úprav. Kohout na levé straně má totiž připravený hluboký prolis, který jsem napravo řešil podložkami ve tvaru válečku. Nakonec to ale dopadlo dobře. Podařilo se mi také sehnat starší kryt kohoutu, který byl sice hranatý (a rezavý), ale po pár minutách boje s nůžkami na plech, bruskou, drátěným kartáčem, pak základovkou a černým sprayem vypadal jako ten původní a ve voze jsou teď dva symetricky umístěné kohouty pod předními sedadly. V motorovém prostoru jsem se zbavil předimensovaného držáku, na kterém videlo ruční čerpadlo paliva s palivovým filtrem a nahradil ho menší, ale pevnější konzolou. Na závěr jsem vyměnil palivový filtr a prohlásil úpravu palivového systému za dokončenou. V motorovém prostoru jsem se zbavil předimensovaného držáku, na kterém videlo ruční čerpadlo paliva s palivovým filtrem a nahradil ho menší, ale pevnější konzolou. Na závěr jsem vyměnil palivový filtr a prohlásil úpravu palivového systému za dokončenou.



















6. února 2007
Po čase se objevil starý problém s plnými plováky obou palivoměrů. Když jsem je po nákupu auta lepil a zatavoval, tušil jsem, že to nebude na dlouho. Nakonec to bylo sice dva a půl roku, ale při nákupu nových náhradních dílů jsem několik nových plováků koupil. Dnes jsem tedy oba vyměnil za nové. Teď by se ten problém objevit nemusel.