22. září 2012
Během dokončovacích prací po výměně převodovky jsem přišel na důvod občasného pískání spojkového ložiska - mezi ložiskem a krčkem převodovky chybí pružinka. Můj spojkový zvon má v sobě malý montážní a kontrolní otvor o velikosti cca 100 × 50 mm, tak se jím pokusím namontovat na krček převodovky ouško na pružinku (nyní ho mám na opačné straně) a následně natáhnout pružinku. Vypadá to na laparoskopickou operaci.







   


26. července 2013
Brzy po výměně brzdového systému se přihlásila i spojka, resp. její hydraulická část. Na pracovním válci se začaly objevovat kapky hydraulické kapaliny, tak jsem se před nadcházející STK rozhodl celou ovládací větev spojky vyměnit. Výměnu provedl můj mechanik, takže zde jsou fotky jen ze stavu před a po zásahu. Jak je patrné z první fotky, původní válec, který je mírně větší, tam snad ani nepatří, protože k menšímu válci přesně sedne spojovací hadička. Snad jsou tedy problémy s hydraulickými systémy Maxima na nějakou dobu zažehnány.