Here are some photos of Peter Rebernigg's GAZ-704 trailer. This one came from Czechoslovakia and was modified by the Czechoslovakian Military in to an generator trailer. It still has the Czech data plates. It was sent from Czechoslovakia to the USA (Florida) with a OT 810 Tatra Czech Halftrack engine in it. The trailer was used as a shipping container for the engine. One tire is made in USSR and the other one is from Bulgaria. It has the old fashion shock absorbers, so it's facelifted GAZ-704 with body of later UAZ-8109. It has also the rare convoy (blackout) light underneath the trailer. There is a bracket for a fire extinguisher. It has the original top either Russian or Czech. There where over 50 drilled holes from mounting the generator and other mountings that have been welded shut.

Tento přívěs Petera Rebernigga žijícího v U.S.A. sloužil v ČSLA, kde byl také modifikován na transportér elektrocentrály. Když si Peter objednal z ČR motor Tatra OT 810, byl mu do USA dopraven na tomto přívěsu. Přívěs tedy sloužil jen jako přepravník motoru. Jedná se o modernizovaný GAZ-704 s pákovými tlumiči, ale vypadající jako UAZ-8109. Na přívěsu jsou ponechány některé prvky dodané ČSLA (i když většina děr po montáži centrály byla již zavařena), přívěs má neoriginální lampy, "blackout" světlomet pod korbou atd.