Na této stránce najdete specifikaci mých vozidel UAZ-31512 (Maxim), GAZ-704 (Minim I.) a UAZ-8109 (Minim II.), seznam úprav, popis stavu, výčet příslušenství a částí, které se liší od běžných verzí produkovaných ve výrobních závodech. Spousta dílů je standardně montována na různé modely UAZ, ale model UAZ-31512 je civilní nebo také tzv. "zemědělské" provedení, které je ochuzené o řadu dílů používaných např. v armádách, které byly a budou postupně doplňovány.
|
MAXIM |
MINIM I. |
MINIM II. |
Typ: |
UAZ-31512 (rok výroby 2001) |
GAZ-704 (rok výroby 1978) |
UAZ-8109 (rok výroby 2003) |
Motor: |
VM 428 LTM, 4-válcový, 2.776 ccm turbo-diesel |
|
|
Převodovka: |
čtyřstupňová polosynchronizovaná, dvoustupňová přídavná převodovka |
|
|
Karoserie: |
otevřená, terénní konstrukce, 5+2 míst k sezení |
nákladní korba, otevírací zadní čelo |
nákladní korba, otevírací zadní čelo |
Brzdy: |
kapalinové s posilovačem, dvouokruhové, bubnové |
|
|
Podvozek: |
rámová konstrukce, pohon 4×4, listová pera na obou nápravách, teleskopické kapalinové tlumiče |
rámová konstrukce, listová pera, pákové kapalinové tlumiče |
rámová konstrukce, listová pera, pákové teleskopické tlumiče |
Kola: |
pneumatiky Truck 2000 (Pneu Vraník) 215/100 R15, disky UAZ 15" - léto pneumatiky Horsch TS-08 (Mitas) 7.50×16, disky GAZ 16" - zima |
pneumatiky NT6 6.50-16, disky GAZ 16" |
pneumatiky Ja-192 215/100 R15, disky UAZ 15" |
Barva: |
zelená khaki, černé šasi, černá pogumovaná plachta |
zelená khaki, černé šasi |
zelená khaki, černé šasi |
Úpravy: |
- naviják Noell typ A (4300 kg) + odpojování samostatným bateriovým spínačem Avia A31 + ovládání z vozu vlastní výroby
- vačkové samosvorné mezikolové diferenciály ruské výroby pro vozy UAZ v obou nápravách (uzávěrky)
- hydraulický posilovač řízení UAZ-31519, uchycení na motoru a napínací mechanizmus klínového řemene vlastní výroby
- přední ochranný rám vlastní konstrukce se sponami
- akumulátor Varta 74Ah + vlastní upevnění
- bateriový spínač Avia A31
- zdvojený palivový systém pro přepad nafty + ruční čerpadlo s palivovým filtrem BOSCH
- kombinované tažné zařízení hák typu "K" a ISO50 + elektroinstalace
- volnoběžky předních nábojů СТЭЛМ
- halogenový hledáček ГАЛОГЕН (z vojenské verze)
- čtecí lampička (z vojenské verze)
- osvětlení motorového prostoru (z vojenské verze)
- ostřikovače Škoda 120
- dvoutónový klakson Wartburg 353
- kontrolky stavu systémů pro naftový motor (upravený originální vzhled)
- akustická signalizace zapnutých světel při otevřených dveřích
- zadní mlhovka podle zákonů ČR
|
- originální světla FP101 (typ GAZ-69) s implementovanou žárovkou sufit 10W pro blinkr
- externí držáky trojúhelníkových odrazek na blatnících
- zadní mlhovka podle zákonů ČR, sklopná - při úplném sklopení neviditelná
|
- ukradená světla :-(
|
Náplně: |
- motorový olej Paramo Trysk Super Turbo M7ADS IV (15W-40)
- převodový olej Paramo Gyrol (80W) v diferenciálech
- převodový olej Paramo Gyrol (75W LF) v hlavní a přídavné převodovce
- původní olej v teleskopických tlumičích
- brzdová kapalina Velvana Syntol HD 265 (DOT 4)
- chladící kapalina Velvana Fridex Stabil + voda
- motorová nafta v obou nádržích :-)
|
olej v pákových tlumičích Paramo TL 15
|
původní olej v teleskopických tlumičích
|
Příslušenství: |
- základní nářadí pro UAZ-31512
- mechanický hever
- kompletní sada základního příslušenství pro UAZ-469BI v AČR
- zatemňovací sada předních reflektorů (notky) - česká verze
- zatemňovací sada všech světel (notky) - ruská verze
|
bukové ferméžované a lakované zakládací klíny pod kola |
- jeden originální kovový zakládací klín pod kolo
- plátěná plachta - zákryt korby
- pojistná oka montovaná na záď UAZ-469 resp. UAZ-31512
|
Poznámky: |
|
kompletní renovace provedena v roce 2007 |
plánovaná kompletní renovace |
|